Naší snahou je uživatelům systému v maximální možné míře pomáhat. Proto mají naši uživatelé prakticky neomezenou možnost využívat naší servisní podpory kdykoliv mají pocit, že ji potřebují.
Vaše termíny zpracování jsou pro nás zákonem. Podpora uživatelů probíhá v našem servisním centru prakticky kdykoliv – podle potřeby a časových možností našich uživatelů. Uživatelé nejsou ničím omezováni ve využívání telefonických konzultací, či jakékoliv jiné formy podpory. Kdykoliv budete potřebovat naši pomoc, dostane se Vám jí rychle, účinně a v rámci ročního servisního poplatku, bez nutnosti dalších plateb.
Uživatelé mohou získat pomoc telefonicky, mailem, přístupem na internetový help-desk společnosti. Naše podpora přichází v případě potřeby okamžitě (uzávěrky mezd, termíny přihlášek, odhlášek apod.) zejména tam, kde máme se zákazníkem vybudované vzdálené připojení k jeho výpočetnímu systému.