Legislativní update systému
Implementací systému naše služby zákazníkům nekončí. Po uvedení systému do rutinního provozu uzavíráme se zákazníkem „Servisní smlouvu“, která definuje veškerá práva a povinnosti jednotlivých stran pro další období a podmínky, za který budou objednateli poskytovány další služby spojené s užíváním systému.
Servisní smlouva tedy zákazníkovi zajišťuje dlouhodobou věcnou a cenovou stabilitu našich služeb, která je zejména při zpracování mezd v prostředí neustále se měnící daňové a pracovně-právní legislativy naprosto nezbytná.
Smlouva řeší následující body
- poskytování legislativního update systému
smlouva zabezpečuje, že všechny automatické funkce systému budou pracovat v souladu s aktuálně platnou legislativou, správně a včas - poskytování funkčního upgrade systému
smlouva zabezpečuje, že zákazník bude neustále pracovat s nejnovější verzí systému, tedy že bude v rámci ročního servisního poplatku dostávat rovněž veškerá funkční vylepšení systému, která přinášejí podporu jak novým trendům ve zpracování personalistiky a mezd, tak větší komfort a produktivitu zpracování - neomezený přístup na hot-line a help-desk společnosti
bezplatně v rámci ročního servisního poplatku - placené úpravy systému realizované na objednávku zákazníka
všechny placené úpravy, které zákazník požaduje, jsou oceňovány v projekčních hodinách projektantů a programátorů. Smlouva definuje tyto sazby a garantuje jejich cenovou stabilitu do budoucích let - plnou záruku za systém po dobu trvání servisní smlouvy
součástí záruky je nejen bezplatné odstranění problémů se systémem, ale je-li nutno, i bezplatná návštěva našeho servisního pracovníka. V případě reklamace hradí naše společnost i dopravu servisních pracovníků k zákazníkovi