Staňte se našimi smluvními partnery pro zprostředkování prodeje. Pomozte nám hledat nové zákazníky. Můžete-li naše produkty a služby s klidným svědomím doporučit svým kolegům z jiných firem i podniků, každá zprostředkovaná zakázka Vám přinese velmi zajímavý příjem. Informace o zprostředkování prodeje naleznete níže.
Máte-li možnost při své běžné činnosti účinně doporučit svým zákazníkům systém Target 2100, kontaktujte nás a staňte se našimi smluvními partnery. Seznámíme Vás dopodrobna se systémem a referencemi, abyste si byli jisti, že doporučujete kvalitní řešení. Každá zprostředkovaná zakázka pak přináší velmi zajímavý příjem.
Pokud má Vaše firma dostatečné znalosti z mezd a personalistiky, nabízíme Vám možnost stát se autorizovaným konzultantem Target 2100. Autorizace umožní Vaší firmě poskytovat k Target 2100 placené služby stejně, jako to dělají naši konzultanti a stávající partneři.
Zprostředkování prodeje znamená, že:
Od okamžiku, kdy Vám potvrdíme, že se zákazníkem dosud nejednáme, je obchodní případ Váš a pokud dojde k realizaci kontraktu, vyplatíme Vám zprostředkovatelskou odměnu.
Abychom mohli vyplatit zprostředkovatelskou odměnu, je třeba s námi uzavřít smluvní vztah, který definuje „pravidla hry“ a umožňuje nám odměnu proplatit.
Rádi bychom zdůraznili, že nám velmi záleží na respektování běžné morálky a etiky podnikání. Zprostředkováním tedy v žádném případě nemyslíme zneužívání jakéhokoliv „speciálního“ postavení zprostředkovatele vůči zákazníkovi – z pozice zaměstnance, vlastníka, či jiné osoby schopné ovlivnit rozhodovací procesy koncového zákazníka jinak, než předáním své zkušenosti, radou a vysvětlením.
Zprostředkovatelské odměny závisí od objemu zakázek. Ve své převážné většině se pohybují ve výši 15–20 % z ceny realizovaného kontraktu. Koncové ceny zakázek ve středních a velkých podnicích se pohybují ve výších statisíců i milionů Kč. Tomu odpovídají i odměny.
Budování sítě prodejců je časově náročná záležitost a je jednou z hlavních koncepcí rozvoje naší společnosti. Přestože zprostředkovatelské provize jsou z pohledu běžného příjmu jednotlivce doopravdy velmi vysoké, není naším cílem ohrozit naší budoucnost tím, že ušetříme jednorázově byť i relativně vysokou částku. Vždyť příště už byste nám nic nezprostředkovali a to by se nám určitě nevyplatilo...